Blue Flower

Általános Szolgáltatási feltételek.

Jelen általános szolgáltatási feltételek vonatkoznak valamennyi szállításra, melynek szállítója, Farkas István, továbbiakban Szállító. Az általános szállítási feltételektől a felek közös megegyezéssel elektronikus módon aláírt megállapodással elfogadnak. Megrendelés esetén a Megrendelő a rendelési folyamat során megismeri az általános szolgáltatási feltételeket, ami egyben szerződés is, mely magyar nyelven íródott és azokat feltétel nélkül magára kötelező érvényűnek elfogadja, ez a rendelés alapfeltétele.

A megrendeléseket a Megrendelő a www.farkasbalzer.hu internetes áruházon keresztül regisztráltathatja. A megrendelés érvényesítéséhez a Megrendelőnek a Szállító által megadott adatlapon regisztráltatnia kell magát, melyet Szállító visszaigazoló e-mailben, vagy faxon, telefonon megerősít.

A Rendelés menete:

Oldalunkon a böngészéshez nem kell beregisztrálnia magát, de amennyiben vásárolni szeretne, úgy ezt meg kell tennie a „Bejelentkezés” menüpontban elhelyezett „Fiók Létrehozása” feliratra kattintva. Ezután megnyílik a következő oldal, ahol a *-al jelölt sorokat kötelező kitölteni. Miután beírta a szükséges adatokat, klikkeljen a „Fiók létrehozása” téglalapra. Megnyílik egy következő oldal, ahol közöljük a további teendőket, miszerint az email címére küldött levélben kérjük, hogy az „érvényesítő linkre kattintva érvényesítse a regisztrációját a webáruházban. Az érvényesítés elfogadása után megnyílik az oldal és egy üzenetet talál, miszerint a regisztráció sikeres és beléphet a Bejelentkezés menüpontban a felhasználó név és a jelszó megadásával. Miután ezeket beírta, úgy klikkeljen a bejelentkezés feliratú téglalapra. Ezek után vásárolhat az áruházban. A termék kiválasztását két féleképpen kezdhetjük. Az egyik, hogy a Főmenüben található Webáruház feliratra kattint és a következő oldalon megtalálja a termékek kategóriáit, ahol kiválaszthatja, hogy milyen terméket kíván vásárolni. A másik és egyben gyorsabb lehetőség, hogy a „Termékek” menü alatt azonnal kiválasztja a termék csoportot. A következő oldalon találja a termékeket, melyeket a „Kosárba!” feliratú ikonra kattintással választhat ki. A termékről bővebb információt talál a „Termék részletek” feliratra kattintva. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza a 27%-os ÁFA-t. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel. Miután beírta a vásárolni kívánt mennyiséget, a „Kosárba!” feliratú ikonra kattintással rögzítheti a terméket a kosárba. Ezután kinyílik egy ablak, pár másodpercig és jelzi, hogy a termék a kosárba került. Ha a bal oldalon található „Kosár” menüre kattint, megnézheti és akár be is fejezheti a vásárlást tovább haladva a lépéseken. Miután megjelenik a kosár tartalma látni fogja a kosárba helyezett termékeket, annak darabszámát, valamint az árát. Amennyiben valamely terméket törölni szeretne vagy akár az egész kosár tartalmát, úgy a kuka ikonra kattintva megteheti. A darabszámot is tudja módosítani, de a módosítás után klikkeljen a frissítés ikonra . Amennyiben mindent rendben talál, folytathatja a vásárlás menetét a Pénztár feliratra kattintva. A következő oldalon adja meg a szükséges információkat, adatokat, szállítási címet. A csillaggal jelzett részek kitöltése kötelező! Ezután kattintson a Tovább négyzetre. A megjelent oldalon kiválaszthatja a fizetési módot. A fizetési mód kiválasztása után a  „Következő” feliratra kattintani. A megjelenő oldalon kiválaszthatja a szállítási módot. Válassza ki a szállítási eljárást, majd kattintson a „Következő” gombra. A megjelenő oldalon nézze át a megadott adatokat és igazolja vissza a megrendelést. Ahhoz, hogy a megrendelést megerősítse el kell fogadnia a szolgáltatási feltételeket, a mellette lévő bejelölő négyzetben. A „Megrendelés megerősítése” feliratra kattintva véglegesíti a megrendelést és egyben a következő oldalra jutva ezt vissza is igazolja a rendszer. A megrendeléseket minden esetben visszaigazoljuk a megadott email címre történő email küldésével.

Amennyiben egy másik alkalommal újból rendelni szeretne, de más adatokkal, akkor erre is lehetősége van.

A Szállító a megrendeléseket nem archiválja, iktatja, és azokat a későbbiekben nem teszi hozzáférhetővé vásárlói számára .A megrendelés visszaigazolását követően Szállító a megrendelés teljesítéséről ugyancsak e-mailben, faxon, vagy telefonon értesíti a Megrendelőt.

Amennyiben a megrendelés hiányos, Szállító értesíti a Megrendelőt a hiányok pótlásáról, és a szállítási határidő a Megrendelő késedelmével meghosszabbodik.
Amennyiben Szállító nem a jelen szállítási feltételeknek megfelelő módon és határidőben vállalja a megrendelést, a Megrendelőnek jogában áll elállni rendelésétől. Szállító a megrendelés regisztrálásáról azonnal értesíti a Megrendelőt internetes úton. A megrendelés visszaigazolásáról a szállítási lehetőségek megvizsgálása után dönt, melyet e-mailben vagy faxon visszaigazol Megrendelő felé. A visszaigazolás tartalmazza a szállítási, illetve a postaköltséget is. Az áruk szállítása Megrendelő kockázatára és költségére történik.

Az áru többféle módon kerülhet a megrendelőhöz.
A szállítási módot a vevő választhatja a térítés összegének figyelembe vételével, melyről a vevőt elektronikus levélben, fax-on, telefonon tájékoztatjuk. A kifizetés minden esetben, készpénzben történik az áru átvételekor. A termékeket csak Magyarországon belül áll módunkban kiszállítatni.
1, Személyes átvétel telephelyünkön, melynek lehetséges időpontjáról tájékoztatjuk Önt telefonon, vagy e-mailben.

2, Postai Utánvéttel

Utánvételi Posta díj:

48.000,- Ft érték határig: 1.980,- Ft

48.000,- Ft feletti rendelés esetén, amennyire ez lehetséges, több csomagban kerül postázásra vagy amennyiben a vásárló ezt kéri, úgy a megrendelt áru kiszállítása saját gépkocsinkkal történik a 3. pontban meghatározott feltételekkel, mindezt telefonon, elektronikus levélben a vevővel egyeztetett módon.

3, Saját gépkocsinkkal történő kiszállítás a megrendelőhöz

A Saját gépkocsinkkal való kiszállítás, 50 Ft / km és az oda-vissza utat kell számolni.

Csomagolási költség:

A megrendelt termékeket minden esetben gondosan becsomagoljuk, és nem számolunk fel csomagolási díjat.

Szállítási határidő:

A szállítási határidő általában 7-14 munkanap. Amennyiben a várható szállítási időpont meghaladja a 14 napot, a termék megrendelésének beérkezése után telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt erről. Ha a későbbi szállítási határidő nem felel meg Önnek, a megrendelését módosíthatjuk, vagy törölhetjük.

A termékek ára a webáruházban ÁFA-val együtt kerül feltüntetésre, Ft-ban értendő, és csak Magyarország területén érvényes. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek!
A Megrendelő köteles a megrendelt áru átvételére, és az ellenérték kifizetésére,

Reklamáció, termékvisszaküldés
A Megrendelőt, fogyasztót elállási jog illeti meg és ez az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható az áru kézhezvételét követő 14 munkanapon belül, az áru visszaküldésével jogosult külön indok nélkül a rendeléstől elállni. Az elállási jog, írásban, faxon, emailben is érvényesíthető, jelezhető az áru átvételétől számított 14 munkanapon belül.

 

Elállási jog gyakorlásának a menete

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF vonatkozó pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az ÁFSZ meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató kapcsolatok menüpontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. A házhoz szállítással vásárolt termékek elállási joga a Szolgáltató szaküzleteiben is gyakorolható. Az Ügyfél kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról, erre vonatkozó igényeket Szolgáltató fogadja.

Áru visszaküldés esetén kérjük az árut az alábbi címre küldeni:
Farkas István, 6725 Szeged, Rákóczi u. 17.

A visszaküldéshez kérjük megadni a visszafizetésére szolgáló bankszámlát, illetve címet és nevet.

Az áru visszaküldésének költségei a vevőt terhelik. Utánvéttel történő visszaküldést nem fogadunk el. A visszafizetendő összeget 30 napon belül térítjük vissza a megrendelőnek. A visszafizetett összeg az-az összeg, melyet az áru átvételénél kifizetett a megrendelő, mely a termék ára és a szállítási illetve postai utánvétes csomagküldés díja.

A szolgáltató, kereskedő követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését.
Egyes termékeknél az elállási jog csak akkor gyakorolható, (higéniai okokból) amennyiben a használatbavétel még nem kezdődött meg.
Személyes fogyasztói panaszok, kifogások megtételének helye:
Farkas István, 6725 Szeged, Rákóczi u. 17.

Kérjük az áru megérkezésekor a csomagot minden esetben kibontani és ellenőrizni, hogy sérülés mentesen érkezett. Amennyiben mechanikai sérülést észlel az áru átvételekor, kérjük a szállítóval, fuvarozóval reklamációs jegyzőkönyvet írni, hogy a kárt a fuvarozó, szállító céggel érvényesíteni tudja.
A szerződés ráutaló magatartás után jön létre és távollevők között kötött szerződésnek minősül.
Személyes adatok
· A résztvevők személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van, helyesbíttetni vagy töröltetni bármely, akár az összes általa megadott információt. Kivételt képeznek a számla tőpéldányai, melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket.

· Az adatokat az adattulajdonos előzetes tájékoztatása és engedélye nélkül harmadik félnek semmilyen körülmények között nem adja át. Kivételt képez a szállító cég, akinek a vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek. A szállító cég természetesen szerződésben vállal kötelezettséget az adatok bizalmas kezeléséről.